قوانین-کلی

با عرض سلام و احترام 

فروشگاه اینترنتی الکترو هایپر بسیار خرسند است از اینکه شما عزیزان این سایت را جهت بررسی و خرید کالای مورد نظر خود انتخاب نموده اید. لذا خواهشمند است قبل از پرداخت هرگونه وجه نقد و انجام عملیات خرید، حتماً تمام قوانین و مقررات این فروشگاه را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و سپس اقدام به خرید نمایید. چرا که ملاک رسیدگی به حقوق خریدار، رجوع به قوانین جاری سایت می باشد.

قوانین عمومی

فروشگاه اینترنتی الکترو هایپر خود را مقید می داند تا بر اساس اصول و راه و روشی که در پیش گرفته است، دقیقاً مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان گام بر دارد.

تبصره: اگر تغییراتی در قوانین آینده اعمال گردد حتماً از طریق همین سایت و صفحه، به تمام عزیزان اطلاع رسانی می گردد.

محتوای سایت:

تمامی مطالب، عکسها و فیلم هایی که داخل سایت اینترنتی الکترو هایپر بارگذاری شده توسط تیم کارشناسان مجرب و متخصص این مجموعه گردآوری شده است و در صورت استفاده از مطالب خارج از سایت سعی بر آن شده تا حتماً ذکر منبع صورت پذیرد. لذا در این خصوص فروشگاه اینترنتی الکترو هایپر حق کپی رایت از تمام مطالب سایت را برای خود محفوظ می داند و در صورت رویت تخلف، با خاطیان طبق قوانین حاکم بر کپی رایت برخورد می نماید.

حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی الکترو هایپر خود را متعهد بر حفظ تمامی اطلاعات شخصی ثبت شده از سوی کاربران سایت می داند و در این راستا با برخورداری از تیم بسیار حرفه ای کارشناسان مجرب و خبره  ITو با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، در جهت حفاظت و صیانت از حریم شخصی مشتریان خود اقدام می نماید.

گارانتی

فروشگاه اینترنتی الکتروهایپر با داشتن کارشناسان با تجربه و مهندسین خبره، همواره سعی نموده است که چه در مرحله انتخاب نوع کالا و چه در مرحله انتخاب کیفیت کالا، بهترین ها را در نظر بگیرد و پیوسته در جهت جلب رضایت مشتریان خود گام بردارد. لذا در این راستا، ضمانت و گارانتی بعضی از محصولات را خود و بعضی محصولات دیگر را سازندگان مربوطه بر عهده گرفته است.

تبصره: ضمانت دار بودن یک محصول در قسمت مشخصات کالا قید شده است. و در صورت عدم رویت کلمه گارانتی (ضمانت) ، آن کالا  دارای گارانتی نمی باشد.

مرجوعی کالا

فروشگاه اینترنتی الکتروهایپر همیشه این حق را برای مشتری قائل است تا در صورت بروز هر گونه خطا و اشتباه از طرف خود در جهت جلب رضایت مشتری اقدام نماید. در این راستا 48 ساعت وقت در اختیار مشتری قرار داده می شود (از زمان تحویل بسته) تا بعد از انجام تست های مورد نظر و رویت اشکال و خطا در کالا و با در نظر گرفتن شرایط ذیل، نسبت به مرجوع نمودن آن اقدام نماید:

  • 1- عدم اشتباه از طرف خریدار در اعمال ولتاژ و جریان غیر استاندارد به کالا
  • 2- کالا از نظر ظاهری دارای مشکل نباشد و هیچگونه ضرب خوردگی، تغییر شکل، آبخوردگی، سوختگی و . . . در آن رویت نشده باشد.
  • 3- کالا ذاتا دارای مشکل باشد.

چند نکته:

  • – هزینه ارسال مرجوعی کالا به فروشگاه، به عهده مشتری می باشد.
  • – در صورت مشخص شدن سلامت کالا از سوی فروشگاه ، هزینه بررسی انجام گرفته توسط تیم کارشناسان این مجموعه به عهده مشتری می باشد.
  • – مدت زمان عودت مبلغ پرداختی به مشتری و بعد از مشخص شدن وضعیت سلامت کالا،  بین 1 الی 7 روز کاری می باشد و به نام شخص صاحب حساب کاربری در سایت واریز می گردد.

قوه قهریه

تمام قوانین و مقررات حاکم بر فروشگاه الکترو هایپر در شرایط عادی لازم الاجرا می باشد و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه این فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.